Fortrydelse og reklamation




Returret:
IFØLGE DANSK LOVGIVNING HAR DU RET TIL AT RETURNERE DET KØBTE INDEN 14 DAGE EFTER MODTAGELSEN. HVIS DU RETURNERER, SKAL VAREN/VARERNE VÆRE I VÆSENTLIG SAMME STAND SOM VED MODTAGELSEN OG LEDSAGET AF EN KOPI AF DIN FAKTURA. DU KAN FORTRYDE ET KØB VED


1. AT NÆGTE AT MODTAGE VAREN, VED
2. AT SENDE VAREN RETUR, ELLER
3. AT INDLEVER DEN TIL NEDENSTÅENDE ADRESSE


Headset Shop Aps.
Radbyvej 5
5792 Årslev


DU SKAL SELV AFHOLDE DE OMKOSTNINGER, DER ER FORBUNDET MED RETURNERINGEN. SÅFREMT DET RETURNEREDE OPFYLDER KRAVENE, VIL DU INDEN 30 DAGE MODTAGE EN ANVISNING AF BELØBET, DER MODSVARER VARENS PRIS INKLUSIV FRAGTOMKOSTNINGER I FORBINDELSEN MED FREMSENDELSE AF VAREN TIL LEVERINGSADRESSEN. DU SKAL SELV AFHOLDE OMKOSTNINGERNE TIL RETURNERINGEN AF IKKE ØNSKEDE VARER.


Du har 2 års reklamationsret. Såfremt du skulle være uheldig at modtage en forkert vare i forhold til din bestilling eller at det bestilte ved modtagelse er beskadiget, skal du hurtigst muligt meddele det til os på 3295 0797 eller pr. e-mail: Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. .

Du kan udnytte reklamationsretten ved at sende varen tilbage eller ved at møde op på vores fysiske adresse og reklamere dér. Vi betaler naturligvis dine forsendelsesomkostninger, hvis du er nødt til at returnere en forkert eller beskadiget vare.


Der ydes 2 års reklamationsret på hovedsæt fra Plantronics og GnNetcom. I denne periode kan produktet tilbagesendes hvis det tekninsk er dysfunktionelt. Reklamationsret dækker i 2 år og fornyes når hovedsættet ombyttes berettiget.


Reklamationsretten dækker fabrikationsfejl. Reklamationsretten dækker ikke: slid, misbrug, forkert tilslutning eller mangelfuld vedligeholdelse. Gem faktura, da kun den er gældende som Reklamationsbevis. Reklamationsret betyder at du som forbruger er dækket af den 2-årige reklamationsfrist jf. købeloven. For virksomheder gælder et års garanti, i særlige tilfælde er denne garanti udvidet i op til 5 år. Generelt er du som privatbruger stillet anderledes end et firma.


Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Er der opstået en fejl på produktet som kan dækkes under garanti, fremsender du varen til os og vedlægger købsbevis og en fejlbeskrivelse. Forsendelsen sendes til: Headsetshop Aps, Att. RMA, Radbyvej 5, 5792 Årslev. Du skal selv betale for at sende den defekte vare retur, vi betaler fragten retur til dig.


Vi håber, at du bliver tilfreds med dit køb, og at vi kan hjælpe dig en anden gang. Vi hører gerne fra dig, hvis du har ønsker eller bemærkninger til Headsetshop.dk



Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.