FAQ


Betaling




Hvilke betalingsmuligheder har Headset Shop?

Som private kunde kan du betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard og JCB.

For virksomheder tilbyder vi også EAN fakturering eller 8 dages NETTO.




Er det sikkert at betale med Dankort online?

Ja, alle dine informationer sendes krypteret direkte til PBS. Det er ikke muligt for Headsetshop.dk at gemme kortoplysninger.




Er de viste priser med eller uden moms?

Alle priser i vareoversigt er eksklusive moms. I varebeskrivelsen kan du se både pris med eller uden moms.




Hvornår bliver betalingen hævet på min konto?

Når pakken bliver tilsendt, så hæver vi beløbet af din konto.









Bestilling af varer




Kan jeg bestille og få faktura tilsendt

Kun hvis du er en virksomhed, offentlig eller privat.




Hvornår skal jeg senest bestille for at få pakken tilsendt samme dag?

Alle pakker bliver sendt ud klokken 15:00 i hverdagen. Hvis varen er på lager og du bestiller inden klokken 15:00 kan du forvente at modtage din pakke dagen efter, eller næste hverdag.




Kan jeg ændre den bestilling jeg har foretaget?

Hvis pakken ikke er blevet afsendt så kan du kontakte os og for en ændring i ordre. Skal du ændre din leveringsadresse bedes du også kontakte Headsetshop.dk på telefon: 32 95 07 97




 

Hvad gør jeg hvis jeg oplever en teknisk fejl når jeg prøver at bestille?

 

 

Oplever du en teknisk fejl bedes du kontakte Headsetshop.dk og fortæl os om hvilken fejl du oplever. Vi hjælper dig så med at få din ordre bestilt.

Kontakt os på telefon: 32 95 07 97

 









Forsendelse og levering




Hvor lang er leveringstiden?

Bestiller du inden klokken 15:00 i hverdagen, bliver varen afsendt samme dag. Du bør derfor modtage pakken næste hverdag. Modtager vi din ordre i weekenden eller på en helligdag bliver den afsendt næste hverdag.

Varer vist på hjemmesiden er normalt på lager. Kontakt os for en status hvis du er i tvivil. Tlf: 32 95 07 97




Sender Headset Shop pakker i udelandet?

Ja, vi sender pakker til udlandet. Fragt til udlandet har forskellige takster og vi vil kontakte dig via e-mail med oplysninger om fragt omkostninger. Når porto og faktura er blevet betalt, sender vi pakken af sted.


<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/F_SRI1Jem80?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>